16 januari 2019

Aankondiging: werkbezoek Koninklijke Visio

Maandag 16 januari MIDDELBURG - Volgende week donderdag 24 januari zal CDA Zeeland onder leiding van lijsttrekker Jo-Annes de Bat een werkbezoek brengen aan Expertisecentrum voor slechtzienden en blinden Koninklijke Visio te Goes. Hierbij wordt het verkiezingsprogramma 2019 – 2022 in braille overhandigd.

“Visio biedt informatie en advies, maar ook verschillende vormen van onderzoek, begeleiding, revalidatie, onderwijs en wonen. Deze diensten zijn er voor mensen die slechtziend of blind zijn, ook als zij daarnaast een verstandelijke, lichamelijke of andere zintuiglijke beperking hebben,” aldus het centrum. Tijdens het bezoek zal het verkiezingsprogramma in braille aan een geïnteresseerde client meegegeven worden.

Met de omzetting van het programma naar braille, wordt er aandacht gevraagd voor toegankelijk stemmen.

‘Het CDA vindt het erg belangrijk dat in Zeeland iedereen mee kan doen. Ook als het gaat om stemmen bij verkiezingen. Daarom hebben we ons programma ook in braille laten vertalen, zodat iedereen kennis kan nemen van onze standpunten,’ Jo-Annes de Bat.