13 oktober 2022

Kom naar de Politiek Actief avonden in het Provinciehuis!

Donderdag 13 oktober - MIDDELBURG - Bent u geïnteresseerd in een actieve rol in de provinciale politiek? Kom dan op 8 of 14 november naar het provinciehuis voor een gevarieerd avondprogramma.

Met de Provinciale Statenverkiezingen op 15 maart 2023 in het vizier organiseert de Provincie Zeeland een avond voor inwoners, die belangstelling hebben voor het Statenlidmaatschap of een andere rol in de provinciale politiek willen spelen. Op dinsdag 8 november en maandag 14 november organiseert Provincie Zeeland samen met Debat.nl een informatieve en gevarieerde avond voor belangstellenden die meer willen weten over de rol van Provincie Zeeland en de invloed van een Statenlid. Verder brengen we de politiek in praktijk door een mini-debat waar u tips krijgt over het debatteren Tot slot bespreken we wat de uitdagingen zijn binnen de onze provincie en kunt u speeddaten met Statenleden.

U kunt zich voor één van de twee avonden aanmelden via onze website www.zeeland.nl.

Wij ontvangen u graag om 18.00 uur in het Provinciehuis, Abdijplein 6 te Middelburg en bieden u een warme maaltijd aan, zodat we elkaar kunnen leren kennen. Het informatieve programma begint om 19.00 uur met een opening door Commissaris van de Koning Han Polman. We sluiten af met een vraaggesprek met de deelnemers om 21.45 uur.