25 oktober 2019

Terugblik op de politieke startavond

Woensdag 23 oktober - MIDDELBURG - Afgelopen woensdag vond de politieke startavond plaats. Een waar succes met meer bezoekers dan voorheen! Gemiddeld 100 enthousiaste CDA Zeeland-leden waren aanwezig om in een intieme sfeer Raymond Knops, Rutger Ploum en Joba van den Berg te ontmoeten. Naast de landelijke prominenten waren ook veel lokale bestuurders aanwezig.

Bezoek aan Maxxton

Vooraf aan de politieke startavond werd Maxxton bezocht. Maxxton is gevestigd in Middelburg en bouwt back-end websites ten behoeve van recreatiebedrijven zoals Roompot.

Zinvolle digitalisering

In een paneldiscussie gingen sprekers Richard Keulen (Damen Oosterschelde), Anton Geluk (Statenlid/Rabobank), Gerbrand Verton (YourSuprise), René Smit (Zorgsaam) en Adjan Kodde (Dutch Digital Agencies) met elkaar in gesprek over zinvolle digitalisering binnen de eigen sector.

Met Victor Slenter, José van Egmond, Denis Steijaert en Jo-Annes de Bat werd de avond in goede banen geleid. We blikken terug op een inspirerende avond.