19 februari 2019

Terugblik themabijeenkomst "Mobiliteit innoveert door!"

Maandag 18 februari - 's GRAVENPOLDER - Afgelopen maandag bezocht Tom Berendsen de themabijeenkomst Mobiliteit Innoveert Door! De bijeenkomst werd georganiseerd door CDA Borsele en CDA Zeeland en stond in het teken van alle innovaties op het gebied van mobiliteit.

Met een programma dat begon bij lokale initiatieven en eindigde in Brussel, werden alle aspecten van mobiliteit bekeken. Zo lichtte Paul Mulder de buurtbus toe, David Tolhoek het e-mobilitypark en Ilze Abramsen JustGo4All - een initiatief om een tour door Zuid-Beveland te organiseren voor rolstoelgebruikers.

Krijn van der Maas en Rinus van 't Westeinde gaven de voortgang aan in mobiliteit op provinciaal en waterschapsniveau. Hierbij werd ook de futuristische hyperloop toegelicht.

Tom Berendsen, kandidaat nummer vier voor het Europees Parlement op 22 mei, sloot de avond af met toezeggingen en mooie boodschappen voor Zeeland: Lef loont en durf meer!