29 maart 2021

Nu fysiek vergaderen of niet?

Enige tijd geleden hebben we in het Presidium (fractievoorzittersoverleg) besloten om de Raadsvergadering van morgen eerder te beginnen én fysiek bij elkaar te komen in plaats van digitaal. Eén van de argumenten daar voor is dat er moet worden gestemd over personen maar aangezien het aantal besmettingen, ook in onze gemeente, weer oploopt hebben fractiegenoot Jan Nagelkerke en ik besloten om morgen niet fysiek deel te nemen aan de vergadering maar via het beeldscherm. Hoe het gaat met de stemming over de nieuwe griffier moet nog even worden uitgezocht maar op dit moment vinden wij dit de minst slechte oplossing.

Wil je mee willen kijken? De vergadering start om 17:00 uur en is te volgen via reimerswaal.notubiz.nl .