18 juni 2021

Bestuur CDA-Terneuzen draagt Jack Begijn voor als lijsttrekker

Het CDA Bestuur van de afdeling Terneuzen heeft besloten om op de Algemene Ledenvergadering van 15 juli aanstaande Jack Begijn voor te dragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022.

Jack Begijn is sinds april 2014 wethouder in de gemeente Terneuzen, met onder anderen. economie, midden- en kleinbedrijf, toerisme & recreatie, citymarketing en sport in zijn portefeuille. Daarvoor was hij vier jaar lid van de gemeenteraad. Het bestuur is zeer verheugd dat Jack Begijn ten derde male de rol van lijsttrekker CDA Terneuzen op zich wil nemen.

Voorzitter Berry Duckers: "Jack heeft de afgelopen jaren bewezen een betrouwbaar en integer bestuurder te zijn. Niet in de laatste plaats is hij ook een bindende persoonlijkheid, die voor iedereen benaderbaar is en in tijden van grote tegenstellingen, onze partij naar een goede verkiezingsuitslag kan leiden.”

Het CDA maakt de lijsttrekker al in een vroeg stadium bekend om duidelijkheid te verstrekken zodat deze met het nodige mandaat aan het werk kan om, samen met het bestuur, te werken aan een goed verkiezingsprogramma en een sterke kandidatenlijst.