30 januari 2019

Werkbezoek Mona Keijzer

Op uitnodiging van CDA Veere heeft Mona Keijzer -staatsecretaris van Economische Zaken-onze gemeente bezocht. Na een hartelijk welkom bij OOS International volgt een interessante presentatie door Leon Overdulve over dit internationaal georiënteerd offshorebedrijf. Hij vertelt ook over zijn ideeën over maatschappelijk ondernemen in Serooskerke.

In het avondprogramma is er een themabijeenkomst die strak geleid werd door CDA-kandidate Hanny Kool-Blokland. Jerry Troy van hotel Villa Magnolia en Carolien van de Kreeke (zie foto) van boerderijcamping Molenperk krijgen de gelegenheid om een toekomstblik te schetsen van het toerisme in de gemeente. Daarna gaan vertegenwoordigers uit de recreatieve sector, leden van dorps- en stadsraden, gemeenteraadsleden en leden van de Provinciale Staten met elkaar in gesprek.

Na afloop van het bezoek laat Mona Keijzer weten enthousiast te zijn over het verloop van het werkbezoek, de organisatie en de goede mix van internationale, regionale en lokale economische belangen.