16 december 2021

Coen Bertijn gekozen tot lijsttrekker

Tijdens de algemene ledenvergadering van de Vlissingse afdeling van het CDA is Coen Bertijn gekozen tot lijsttrekker voor het CDA voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022.

De afgelopen raadsperiode heeft Coen bewezen een betrouwbaar raadslid te zijn die betrokken is bij de samenleving, de burgers en de ondernemers uit de Vlissingen en Souburg. De komende jaren wil Coen zich extra inzetten om de kloof die is ontstaan tussen de politiek en de burger te herstellen. “De burger heeft recht op een betrouwbare overheid die bij haar beslissingen rekening houdt met de belangen van haar inwoners. Vlissingers, Souburgers en Ritthemers verdienen raadsleden die het college van B&W zowel kritisch als positief controleren.”

Op de lijst staan verder bekende en vertrouwde kandidaten met kennis en ervaring. Het CDA-Vlissingen kiest daarmee voor rust en stabiliteit. Ook het vastgestelde verkiezingsprogramma is evenwichtig, robuust en realistisch. Veiligheid, senioren en beweging staan centraal.

Coen Bertijn bedankte de leden voor het gestelde vertrouwen en kijkt met een optimistische blik vooruit naar de verkiezingen. “Wij willen eerlijk en herkenbaar blijven, ook na de verkiezingen, en samen met andere partijen werken aan een bruisend en vitaal Vlissingen.

De komende maanden staan in het teken van campagnevoeren met het hele team. Ook in verband met de corona omstandigheden zal dit op een andere, meer digitale manier, gaan plaatsvinden. “Het wordt wel spannend of en hoe we onze doelgroepen gaan bereiken.