12 januari 2017

Oproep! Keet of caravan gezocht voor CDA Pijnacker-Nootdorp

Wie helpt het CDA Pijnacker-Nootdorp aan een nieuwe koffiekeet? De afdeling zit namelijk sinds kort zonder. Op dinsdag 3 januari werden de restanten van de vertrouwde keet ontdekt, nadat vandalen deze met Oud & Nieuw gebruikt hebben als vreugdevuur.

Al een aantal jaren gebruikte de CDA-afdeling Pijnacker-Nootdorp een koffiekeet voor het contact met inwoners. Fractievoorzitter Bob van der Deijl reageerde dan ook geschokt. "Dit is diep, diep triest. De keet was in ons dorp goed bekend en het CDA vindt het een mooie manier om met de inwoners in contact te komen. Ook het CDA Lansingerland maakte zeer regelmatig gebruik van de keet. Maar dat kan nu dus niet meer."

Om de afdeling Pijnacker-Nootdorp een hart onder de riem te steken, wil het CDA Zuid-Holland via deze weg een oproep doen: wie heeft (of weet) een keet of caravan beschikbaar? Gezamenlijk kunnen we hopelijk de afdeling snel weer op pad helpen om het contact met de inwoners van hun gemeente te blijven onderhouden.

Tips? U kunt contact opnemen met de medewerker van de Statenfractie Marieke Thommis: [email protected]. Of rechtstreeks met de voorzitter van het bestuur van CDA Pijnacker Nootdorp Richard Mentink: [email protected].