27 januari 2017

Geslaagde start campagne met Election Dinner 2017

Op vrijdag 20 januari kwamen zo’n vijftig CDA'ers uit heel de provincie in Voorschoten bij elkaar voor het Election Dinner 2017. Dat werd een zeer plezierige aftrap van de Zuid-Hollandse campagne!

Sybrand Buma enthousiasmeerde de aanwezigen voorafgaand aan het diner met zijn oproep om tijdens de komende campagne de boodschap van het CDA voor een beter Nederland met verve uit te dragen. Tussen de gangen van het prachtig verzorgde diner hielden verschillende sprekers een korte inleiding. Voorzitter van VNO-NVW Hans de Boer schetste dat de werkgeversorganisatie, samen met vakbeweging en milieuorganisaties, al drukdoende is met een plan voor forse investeringen in de Nederlandse samenleving, dat de werkgeversvoorman direct na de verkiezingen aan de onderhandelaars voor de nieuwe coalitie wil meegeven. Voorzitter van de Eerste Kamer-fractie Elco Brinkman zag goede kansen voor het CDA tot deelname en een betekenisvolle bijdrage aan de volgende regering. Ten slotte hielden de Zuid-Hollandse kandidaten Chris van Dam, Wytske de Pater-Postma, Julius Terpstra en Karin Zwinkels een korte pitch, om zichzelf te introduceren aan de aanwezigen.

Het Election Dinner 2017 was een geslaagde aftrap voor de komende campagne. Met het diner is een mooi bedrag bij elkaar gebracht dat de komende tijd zal worden ingezet, onder meer voor het ontwikkelen van persoonlijke campagnefilmpjes van Zuid-Hollandse kandidaten.

Alle aanwezigen dank voor hun deelname en bijdragen!