21 december 2018

Bericht vanuit het bestuur (week 51)

Vandaag, 21 december, is het alweer de kortste dag van het jaar.  Deze tijd rond Kerst, leent zich uitstekend om te contempleren. Vanuit het bestuur blikken we positief terug op een enorm dynamisch jaar. We hebben vele gesprekken gevoerd met enthousiaste CDA’ers die een bijdrage willen leveren aan onze mooie provincie. Ook de campagnetijgers zijn al druk bezig om de juiste strategie uit te stippelen. Daarnaast wordt flink geïnvesteerd in de basis van de vereniging, het scholingswerk. Het was een hele puzzel om te komen waar we nu staan en de ALV in Oegstgeest was voor ons een belangrijke mijlpaal. We zijn er klaar voor, dat kunnen we zeker stellen. Een mooi team staat in de startblokken en de lijsten zijn tot de nok toe gevuld.

Het bestuur is dankbaar voor iedereen die heeft geholpen om dit tot zo’n groot succes te maken, want zonder hen hadden we dit resultaat nooit kunnen halen. Ook willen we de zittende volksvertegenwoordigers die komend jaar gaan afzwaaien bedanken voor hun inzet de afgelopen jaren. Samen gaan we op naar langere dagen, lange campagnedagen en een prachtig verkiezingsresultaat op woensdag 20 maart! We hopen daarbij weer op de betrokkenheid en steun van veel actieve leden te mogen rekenen. Maar eerst even rust, reflectie en echt de tijd nemen voor elkaar. Fijne kerstdagen!