30 november 2018

CDA Zuid-Holland klaar voor de verkiezingen!

Op een drukbezochte bijeenkomst in Oegstgeest hebben de leden van het CDA Zuid-Holland gisteravond het startschot gegeven voor de campagnes voor de Staten- en Waterschapsverkiezingen van 20 maart 2019. In het bijzijn van CDA-leider Sybrand Buma en staatssecretaris Raymond Knops zijn de kandidatenlijsten en verkiezingsprogramma's vastgesteld en daarmee is de basis gelegd voor een mooie campagne.

Na provinciaal lijsttrekker Adri Bom-Lemstra zijn nu ook de ongeveer 180 andere CDA-kandidaten voor Provinciale Staten en Waterschappen zeker van hun plek op de lijst. Het CDA Zuid-Holland trekt met een mix van ervaring en vernieuwing naar de kiezer. Zo bevat de lijst ervaren Statenleden als Meindert Stolk (Wassenaar, plek 2) en Maurits de Haan (Sliedrecht, plek 5). Er is echter ook plek voor het jeugdige enthousiasme van de 21-jarige Sarah Alsalhawi (Zoetermeer, plek 8) en de 19-jarige Giel Wind (Delft, plek 9).

Het CDA Zuid-Holland gaat de verkiezingen vol vertrouwen tegemoet. Voorzitter Relus Breeuwsma: 'Met zoveel gemotiveerde kandidaten en zoveel enthousiasme kan ik niet anders zeggen dan dat het CDA er klaar voor is. We gaan nu de dorpen en steden in om zoveel mogelijk mensen van ons verhaal voor Zuid-Holland en de waterschappen te overtuigen.'

De uitgebreide kandidatenlijst vindt u op de verkiezingspagina.