04 januari 2017

Election Dinner CDA Zuid-Holland

Op vrijdagavond 20 januari organiseert het CDA Zuid-Holland haar grote 'Election Dinner 2017' in het kader van de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Het diner zal plaatsvinden in Leiden of omgeving. Graag nodigen we u hiervoor uit.

Met het organiseren van dit diner streeft het CDA een aantal doelen na. Het diner biedt de mogelijkheid om politici, leden en ondernemers uit Zuid-Holland op een ontspannen manier met elkaar én met het CDA in contact te brengen. Tevens dient het diner als bijzondere wijze van fundraising voor de partij en is het daarmee een uitgelezen manier om het CDA te ondersteunen.

Deelnemers kunnen aanschuiven voor een gift van €250 per persoon. Deze gift is fiscaal aftrekbaar. Dit jaar kunt u ook intekenen voor een bijzonder arrangement: wanneer u voor 8 personen een tafel reserveert, dan bent u er zeker van dat een gerenommeerd CDA'er bij u aan tafel schuift als gastheer/vrouw, bijvoorbeeld Maxime Verhagen, Eelco Brinkman of Liesbeth Spies, Niek Jan van Kesteren. Een bijzondere kans voor een bijzondere ontmoeting.

Het programma ziet er in hoofdlijnen als volgt uit:
18.00-19.00 uur: ontvangst en borrel
19.15-21.30 uur: diner met tussendoor enkele korte toespraken door gerenommeerde CDA'ers
21.30-22.30 uur: afsluitende borrel

Aanmelden:
Bent u ook van de partij? Meld u zich dan aan via bij Veronique van 't Westeinde: [email protected]. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging.

Voor meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met het organiserend comité: Wim Driebergen (06‐20609865) of Veronique van ’t Westeinde (06-51765612).

NB: indien u in uw netwerk mensen kent die voor dit Election Dinner uitgenodigd zouden moeten worden, dan staat het u vrij deze brief naar hen door te sturen.