27 september 2017

Ook Boskoop-Oost op borden N207?

Waarom staat Boskoop-Oost niet op de borden langs de N207? Dat vraagt de CDA-fractie zich af na een werkbezoek aan de regio. Daar werden de Statenleden door lokale CDA-vertegenwoordigers gewezen op vier afslagen waar alleen Reeuwijk-Tempel op de bewegwijzering staat. Statenlid Herman van der Bent: "Dat Boskoop-Oost hier niet óók op de borden staat aangegeven, kan tot verwarring leiden."

Het gaat om vier afslagen op de N207 tussen Gouda en Alphen aan de Rijn. Van der Bent: "Deze afslagen worden door nationaal en internationaal verkeer gebruikt om ondernemers in Boskoop-Oost te bereiken. Het CDA is benieuwd of er een reden is dat deze routes niet op de borden staan aangegeven. Daarom hebben wij de provincie gevraagd om in overleg met de gemeente Alphen aan den Rijn te bekijken of de bewegwijzering eventueel aangepast moet worden."