17 februari 2017

Verkiezingsprogramma CDA Tweede Kamerverkiezingen 2017

Op 15 maart 2017 gaan we met z’n allen naar de stembus en kiezen we waar we naartoe willen met ons land. Het CDA kiest voor een ander Nederland. Een beter Nederland. Een Nederland waar we weer trots op zijn. Een Nederland waar we met vertrouwen naar de toekomst kijken.

In ons verkiezingsprogramma maken wij duidelijke keuzes voor een beter Nederland. Dit programma heeft niet als doel om voor de komende vier jaar alle mogelijke problemen en uitdagingen te voorspellen en van een pasklaar antwoord te voorzien. Daarvoor verandert onze wereld veel te snel. Wel bieden we een duidelijke analyse van wat er vanuit onze christendemocratische visie op de samenleving mis gaat, beter kan of anders moet. Dat zijn de grote keuzes die we maken voor het land dat we door willen geven aan onze kinderen en kleinkinderen.

Kijkt u voor onze standpunten én verkiezingsprogramma op www.cda.nl/standpunten