26 april 2017

Dag van de Afdeling

In navolging van het succes van vorig jaar vindt op zaterdag 13 mei a.s. de tweede Dag van de Afdeling plaats. We hopen ook dit jaar weer honderden actieve CDA’ers te ontvangen en hen een interessante dag te bieden. In tegenstelling tot de eerste Dag van de Afdeling in 2016 is de tweede editie met name gericht op de voorbereidingen voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.

Deze dag is speciaal bedoeld voor afdelingsbestuurders en politiek vertegenwoordigers op lokaal en provinciaal niveau, voor campagneleiders en vrijwilligers, kortom voor al die mensen die in de eigen omgeving het CDA gezicht zijn. Het belooft een interessante, leerzame en nuttige dag te worden met praktische workshops, lezingen en veel ontmoeting met elkaar.

U kunt zich voor deze inspirerende dag aanmelden t/m donderdag 4 mei a.s., daarna is de inschrijving gesloten. Kijk daarvoor op: https://www.cda.nl/leden/dag-van-de-afdeling/