19 januari 2019

Erwin de Jongh benoemd tot erelid van het CDA Albrandswaard

Tijdens een bijzondere Algemene Ledenvergadering op 18 januari is Erwin de Jongh benoemd tot erelid van het CDA Albrandswaard. Samen met de aanwezige leden werd uitgebreid stilgestaan bij het afscheid van Erwin de Jongh als voorzitter van het CDA Albrandswaard. Vele jaren is Erwin actief geweest binnen het CDA Albrandswaard: in het bestuur, als raadslid en als wethouder. Door zijn talrijke activiteiten binnen Albrandswaard in onder andere de sport en de kerk is Erwin voor velen in het dorp geen onbekende.

Tijdens de bijeenkomst werd Erwin toegesproken door voorzitter Sandra Hek, fractievoorzitter Sander van der Kaaij en wethouder Mieke van Ginkel. Grote waardering en dankbaarheid was er voor al het werk dat Erwin voor de lokale afdeling heeft gedaan en wat hij ook op persoonlijk vlak voor verschillende mensen binnen de afdeling heeft betekend. Uiteraard waren er bloemen voor Erwins vrouw Elly en kon Sandra Hek bekend maken dat Erwin de Jongh tot erelid van het CDA Albrandswaard is benoemd.

Naast de leden van het CDA Albrandswaard waren we ook vereerd met de komst van burgemeester Hans Wagner en 'oude bekenden' van Erwin uit de Albrandswaardse politiek zoals oud-burgemeester Anja Latenstein, oud-wethouder Gerard Brussaard en Johan van Wolfswinkel. Onder het genot van een hapje en een drankje werd uitgebereid teruggeblikt en herinneringen opgehaald. We kijken terug op een mooie bijeenkomst!