20 februari 2018

Jack de Vries bezoekt CDA Albrandswaard!

De bekende spindoctor en oud CDA-staatssecretaris Jack de Vries heeft afgelopen maandagavond een bezoek gebracht aan Albrandswaard, waar hij bij Abel voor het CDA Albrandswaard en het CDA Barendrecht een presentatie gaf over campagnevoeren. Als hoofd voorlichting bij de Tweede Kamerfractie van het CDA en als spindoctor van oud-premier Jan Peter Balkenende heeft De Vries heel wat CDA-campagnes geleid voor o.a. Jaap de Hoop Scheffer en Jan Peter Balkenende. Verder was De Vries in het verleden stadsdeelraadslid in Amsterdam en raadslid in Leiderdorp. Vanuit die ervaring gaf hij aan de campagneteams van het CDA Albrandswaard en Barendrecht de belangrijkste tips en tricks over het voeren van een succesvolle, lokale campagne mee, waarbij volop ruimte was voor het stellen van vragen. Het CDA kijkt terug op een goede en leerzame bijeenkomst!