13 maart 2015

Jaco Geurts bezoekt het Buytenland van Rhoon.

Donderdag 12 maart j.l. bezocht CDA Tweede Kamerlid Jaco Geurts, CDA Statenkandidaten Ellen Verkoelen en Adri Bom-Lemstra het Buytenland van Rhoon. Na een hartelijke ontvangst op de Vossenburg werd er eerst een rondrit gemaakt door het gebied met een busje. Deze was ter beschikking gesteld door Autobedrijf Palsgraaf uit Rhoon.

Vergezeld door 2 tractoren kwam daarna de delegatie vervolgens aan in het Boerderijtje in Rhoon waar een zeer geanimeerd gesprek ontstond tussen de boeren, 'de poldermeisjes', Jaco Geurts en de Provinciale afgevaardigden.

Jaco Geurts: ‘De provincie moet een stap terug doen, en de ruimte laten aan de betrokkenen rond het gebied om samen te komen tot een invulling. Ik maak me hard voor een correcte behandeling van het burgerinitiatief en zal er alles aan doen om, zij het linksom of rechtsom, ervoor te zorgen dat er ook ruimte zal zijn voor de poldermeisjes om in te spreken bij een vergadering van de Tweede Kamer’.

Zowel het bestuur als de fractie van het CDA Albrandswaard, de agrariërs en poldermeisjes kijken terug op een inhouds- en zinvolle middag!

Voor meer foto's verwijzen wij u naar het kopje 'foto's' op deze site.