12 september 2017

Sander van der Kaaij nieuwe lijsstrekker

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van het CDA Albrandswaard op 5 september j.l. hebben de leden van het CDA Albrandswaard Sander van der Kaaij unaniem tot hun nieuwe lijsttrekker gekozen.

Met de 23-jarige Sander als lijsttrekker wil het CDA laten zien dat zij jongeren niet alleen serieus neemt, maar ook daadwerkelijk wil mee laten denken en beslissen over de toekomst van Albrandswaard. Sander is geboren en getogen in Albrandswaard en werd op zijn zestiende lid van het CDA.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 stond Sander voor het eerst op de plaatselijke kieslijst, waar hij op de zesde plaats een groot aantal voorkeursstemmen behaalde. In de afgelopen 4 jaar heeft hij binnen de CDA-fractie in Albrandswaard ervaring op kunnen en mogen doen als bestuurslid en fractieondersteuner.

Verder studeerde hij bestuurskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam, liep stage bij de Tweede Kamerfractie van het CDA en is momenteel werkzaam bij een communicatiebureau. Daarnaast is hij volop actief in het verenigingsleven.

Sander: ‘ik ben onze leden heel dankbaar voor het vertrouwen en voel me enorm gemotiveerd om samen met de andere CDA’ers te werken aan een fantastisch verkiezingsresultaat in maart!’.