#17 Arie Beukelman

Poortugaal

Waar kennen we Arie van?

Arie is de nestor van onze kandidatengroep. Inmiddels is hij gepensioneerd, maar hij was in zijn werkzame leven actief in de handel. Ook is hij twaalf jaar Raadslid geweest voor het CDA, en Hoofd Ingeland en Heemraad bij het Waterschap IJsselmonde. Je zou Arie ook kunnen kennen omdat hij voorzitter en bestuurslid is (geweest) van de Oudheidkamer Rhoon en Poortugaal, en actief geweest in het kerkenwerk en de sportverenigingen. Ook is Arie al sinds onze start betrokken bij het CDA Albrandswaard. Een enorme hoeveelheid kennis en ervaring in onze partij!

Waarom bent u kandidaat voor het CDA?

''Wat mij zeer aanspreekt in het CDA is het omzien naar elkaar, de solidariteit met onze naasten, het Rentmeesterschap, en de zorg voor natuur en cultuur voor de volgende generaties. Ik ben sinds 1975 lid van het CDA, en om nu te zien hoe de volgende generaties zich inzetten voor onze partij, maar vooral voor Albrandswaard, doet me grote deugd. Zij zijn de toekomst, nemen hun verantwoordelijkheid en willen met eerlijke maar toch ambitieuze politiek Albrandswaard een nog mooiere plek maken. Ik ben daar trots op, en daarom ben ik bijna net zo trots dat ik op de lijst van deze partij mag staan.''