14 december 2022

CDA Alphen aan den Rijn bezorgt uw kerstgroet met verrassing

Het is bijna kerst! Heeft u de kerstkaarten al verstuurd?
CDA Alphen gelooft in Samen leven is Samen Doen, dat geldt ook voor het overbrengen van uw persoonlijke kerstgroet. Wij bezorgen uw speciale kerstboodschap met een gratis feestelijke verrassing in Alphen, Aarlanderveen, Benthuizen, Boskoop, Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude- Rijndijk, Koudekerk aan den Rijn en Zwammerdam.

Hoe doet u mee?
Wilt u iemand die wel wat extra aandacht kan gebruiken een persoonlijke kerstgroet laten bezorgen? Bijvoorbeeld iemand die altijd voor anderen klaar staat, ziek is of om welke reden dan ook het juist in deze tijd moeilijk heeft. Mail ons dan voor 20 december, met als onderwerp ‘Kerstactie CDA Alphen’ naar [email protected] en geef ons de volgende gegevens door:
1. Naam en adres (in Alphen, Aarlanderveen, Benthuizen, Boskoop, Hazerswoude-Dorp, Hazerswoude- Rijndijk, Koudekerk aan den Rijn of Zwammerdam) van degene aan wie u een kerstgroet wilt sturen (geadresseerde).
2. Welke tekst u op de kerstgroet wilt zetten.
3. Uw naam (afzender).
Wacht niet te lang met mailen, want we bezorgen maximaal 100 kerstgroeten met verrassing. Dus zorg dat uw groet hier bij zit!

Omzien naar elkaar
CDA Alphen is een partij die graag bruggen slaat en zorgt voor verbinding. In de raadszaal tussen de diverse partijen, om met de kracht van het midden, verschillen te overbruggen. In de gemeente tussen mensen om ons dichter bij elkaar te brengen. Fractievoorzitter Jeroen van Gool: “Omzien naar elkaar is ontzettend belangrijk, juist in deze donkere tijden voor kerst die niet voor iedereen feestelijk zijn. Iedereen geniet van een warm en vriendelijk gebaar, ook al is het nog zo klein. Gewoon om te laten weten dat je aan iemand denkt, als blijk van waardering, een bedankje of simpelweg een hartelijke groet voor iemand die eenzaam of verdrietig is. Met elkaar kunnen we onze samenleving een positief tintje geven en daar hunkeren mensen naar in deze tijd. Met deze actie willen we dat bruggetje zijn tussen mensen. Minder ik, meer wij.”