13 mei 2013

Kandidaten CDA Gemeenteraadsverkiezingen

Marjon Verkleij-Lemmers is door de Algemene ledenvergadering unaniem gekozen als lijsttrekker van het CDA voor de komende gemeenteraadsverkiezingen.

All CDA-kandidaten zijn:

Marjon Verkleij-Lemmers, Alphen aan den RijnJos Ensing, Koudekerk aan den RijnPeter Bontekoe, BoskoopRené Vrugt, Alphen aan den RijnMark Vermeulen, Alphen aan den RijnHelma van der Louw, BoskoopMarly de Blaeij, Alphen aan den RijnKees van Velzen, BenthuizenJoost van Beek, Alphen aan den RijnWim van Tuijl, Alphen aan den RijnHerman Henkemans, BoskoopRoeli Hoving, Alphen aan den RijnHans Démoed, Hazerswoude-DorpHermann Kukler, Alphen aan den RijnHenk Groen, Koudekerk aan den RijnWim van der Hoek, BoskoopKarel Zeldenrust, Alphen aan den RijnJan Kroft, Alphen aan den RijnPeter Dobbe, Alphen aan den RijnRuud Fraanje, Hazerswoude-RijndijkFrist Feddes, Hazerswoude-DorpCarolijn van Koperen - Fredriksz, Koudekerk aan den RijnSimon Voets, Hazerswoude-DorpKees Stolker, BoskoopWalter Pieterse, AarlanderveenHan de Jager, BoskoopRaymond Blessing, Alphen aan den RijnHans de Rijk, BoskoopWim Boeve, BenthuizenJacqueline Broer - van Leeuwen, Alphen aan den RijnTruust Smits - Treur, BoskoopJan de Jong, Hazerswoude-DorpLianne Bruné - Looijestijn, Alphen aan den RijnTon Snabel, BoskoopKlaas Hoogendoorn, Hazerswoude-DorpGlenn Crisson, Alphen aan den RijnHenny Tooten-van de Laar, Hazerswoude-DorpGerrit Dijkman, Alphen aan den RijnBas van Wieringen, Hazerswoude-DorpCock Kroft - Hartveld, Alphen aan den RijnHenk van Rietschoten, Alphen aan den RijnHennie Tuithof, Alphen aan den RijnHans Groen in ’t Wout, Alphen aan den Rijn