15 maart 2021

Stem Bas uit Brielle

Vandaag gingen de eerste stembureaus open. Mensen met een kwetsbare gezondheid die daardoor in de risicogroep vallen kunnen 15 en 16 maart al stemmen en alle anderen op woensdag 17 maart. Dus vanaf vandaag kunt u op Bas stemmen!!! Nu doorpakken om de kiezer naar de stembus te trekken én te laten stemmen op het CDA. Elke stem telt!

Bas van der Linden staat bij de komende verkiezingen als enige Briellenaar kandidaat voor een plekje in de Tweede Kamer. Hij staat op plaats 55 van de CDA-verkiezingslijst. Als een van de weinige landelijke partijen staan bij het CDA verschillende regionale kandidaten op de lijst. De partij wil hiermee aangeven hoe belangrijk lokale en regionale politiek is. Voor het CDA Brielle zijn goede relaties met de provinciale en landelijke politiek van groot belang om in Brielle zaken voor elkaar te krijgen. Ook is het van groot belang dat Den Haag vanuit de gemeenten te horen krijgt hoe hun voorstellen en besluiten voor de inwoners uitpakken. Bas van der Linden schreef ook al mee met het verkiezingsprogramma van de provincie. Het CDA-raadslid heeft zich in Brielle onder meer sterk gemaakt voor een verbod op biostookinstallaties, een verkeersveilige binnenstad, geluidsmeting Zwartewaal en de problematiek rond arbeidsmigranten. Een stem op Bas van der Linden is dus ook een stem voor Brielle.