15 december 2020

Aanmelden digitale Hoorzitting projectlocatie Capelseweg/Bermweg

De gemeenteraad luistert graag naar uw mening en nodigt u uit om gebruik te maken van uw inspreekrecht.

Donderdag 7 januari 2021 om 19.30 uur digitale Hoorzitting projectlocatie Capelseweg/Bermweg.

Aanmelden
U kunt maximaal 10 minuten inspreken. U kunt digitaal inspreken na aanmelden bij de griffie. U kunt zich tot uiterlijk maandag 4 januari per email aanmelden: [email protected] .Na uw aanmelding ontvangt u meer informatie.

Op donderdagavond 7 januari organiseert de gemeenteraad een digitale hoorzitting waar inwoners kunnen inspreken over het gebiedspaspoort voor de ontwikkeling van de Capelseweg/Bermweg. Op deze locatie - hoek Capelseweg en Bermweg
- stelt het college een herontwikkeling voor waarbij in totaal ca. 37 woningen gerealiseerd worden. Deze digitale hoorzitting start op 7 januari om 19.30 uur.
De gemeenteraad wil de inwoners de gelegenheid bieden om in te spreken over dit onderwerp, omdat er nog onduidelijkheid is of dit gebiedspaspoort het beste plan is voor dit gebied. Tijdens de vergadering van de commissie Stadsontwikkeling en -Beheer van 30 november stond het gebiedspaspoort Capelseweg/Bermweg op de agenda. De leden van de commissie besloten het onderwerp niet te behandelen, omdat er onduidelijkheid is of dit gebiedspaspoort inderdaad een goede basis is voor de ontwikkeling van dit gebied. Een aantal inwoners heeft daarover twijfels geuit. Daarom organiseert de gemeenteraad een hoorzitting om recht te doen aan het volledig horen van inwoners door de gemeenteraad in dit complexe dossier.

Volg de hoorzitting thuis
Deze hoorzitting is met videobeeld te volgen en wordt ondertiteld via capelleaandenijssel.raadsinformatie.nl.

Bekijk het gebiedspaspoort
U kunt het voorgestelde gebiedspaspoort voor de Capelseweg/Bermweg zelf bekijken op: https://wijwillendit.nl/capelle-aan-den-ijssel/project/hoek-capelseweg-bermweg