09 januari 2018

CDA Capelle aan den IJssel kijkt terug op een mooie nieuwjaarsreceptie!

“De politiek moet meer het gesprek aangaan met de Capellenaren”, dat was de boodschap van CDA lijsttrekker Jolanda den Engelsman afgelopen zaterdag 6 januari 2018 op de nieuwjaarsreceptie van het CDA Capelle aan den IJssel. Rond de vijftig leden en geïnteresseerden van andere politieke partijen waren aanwezig tijdens de bijeenkomst in Wijnbar ‘De Bank’.

Tijdens de receptie blikte voorzitter a.i. Herman Vos en fractievoorzitter Nico van Buren terug op het afgelopen kalenderjaar. Ook werd het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst van het CDA gepresenteerd. Ter afsluiting gaf lijsttrekker Jolanda den Engelsman de officiële aftrap voor de verkiezingscampagne. Haar boodschap was duidelijk: politici en bestuurders in Capelle moet niet alleen spreken over Capellenaren, maar zij moeten juist meer de wijken intrekken om met de mensen het gesprek aan te gaan. Bewoners weten namelijk beter dan bestuurders wat er speelt in hun directe woonomgeving, en komen vaak met de beste oplossingen voor problemen.

Dit is een van de boodschappen die het CDA Capelle verder zal uitdragen tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.