17 maart 2020

Dinsdag 17 maart 20.00 uur, Oproep: klap 3 minuten mee voor iedereen die Nederland door coronacrisis slaat.

Oproep: klap je handen stuk voor iedereen die Nederland door coronacrisis slaat. Doe jij mee?DINSDAGavond 17 maart van 20:00 uur tot 20:03. De zorg, hulpverleners en al die mensen die ons land draaiende houden strijden momenteel dag en nacht tegen het Coronavirus/ COVID-19. Zij vechten letterlijk voor onze levens en onze maatschappij. Dit is een groot en luidruchtig applaus waard, een hart onder de riem. DINSDAG OM 20:00 willen wij massaal en in heel Nederland een luid applaus aan al deze mensen laten horen 3 minuten lang. Met elkaar en vooral samen komen we deze moeilijke tijd door. Doe jij mee? Film het en gooi het online met de #klapcoronadewerelduit zodat ook de harde werkers dit terug kunnen zien wanneer zij even een momentje tijd hebben. Samen sterk! DINSDAGAVOND 20:00 KLAPT HEEL NEDERLAND 3 MINUTEN LANG. Klap voor je deur, op het platdak, balkon, of achter je raam op een veilige plek. GEWOON DOEN. Zie ook het Facebook event https://www.facebook.com/events/2218103778496308