16 november 2020

Het Nieuwe Rivium, denk en doe je mee!

De volgende fase van het project RIVIUM is begonnen. Ook nu gaan we graag met je in gesprek. Maar hoe doen we dat in deze tijden?

Waarover gaan we in gesprek?
De ontwerpfase waarin het project zich nu bevindt bestaat uit een hoop verschillende onderdelen. We kunnen ons goed voorstellen dat je voor sommige projectthema's meer aandacht en interesse hebt. Daarom bieden we je graag de mogelijkheid om aan te geven waarover je wél mee wil denken en doen! Dat kan bijvoorbeeld gaan over de bouwenveloppen (de uitwerking van een plan op gebouw-niveau), over het milieu, of de mobiliteitsaanpak of over de inrichting van de openbare ruimte. En zo zijn er nog een heleboel onderwerpen!

Hoe gaan we in gesprek?
Helaas is het nu niet mogelijk om elkaar fysiek te ontmoeten, dus voorlopig moet het even digitaal. Maar wat heb je liever als we wel weeer bij elkaar kunnen komen? En hoe word je het liefst uitgenodigd en geinformeerd?

Enquete!
Om inzicht te krijgen in jouw wensen en behoeften hebben we een korte enquete opgesteld. Door de vragen in deze enquete te beantwoorden krijgen wij een goed beeld bij de onderwerpen die jij interessant vindt. En zo kunnen we je gericht uitnodigen om mee te denken en te doen!

Deze is e vinden op www.capellebouwtaandestad.nl/rivium

Denk en doe je mee?! De enquete kan tot 22 november a.s. worden ingevuld.

Bron en foto :

Gemeente Capelle a/d IJssel