01 maart 2018

Ruth Peetoom : Veel succes: nog drie campagneweken!

Nog maar drie weken tot 21 maart! Jij en de andere 8108 kandidaten geven deze weken gezicht aan het CDA, staan in de kou te flyeren en doen mee aan debatten. We zijn trots op al die inzet, op de mooie campagnefilmpjes en vele borden in de wei. De kiezer kan niet om het CDA heen!

Zeker ook omdat het CDA in alle gemeenten meedoet (behalve in drie gemeenten met alleen lokale partijen). Andere partijen kregen niet overal een team op poten. Het CDA wordt weer de grootste lokale partij van Nederland! Wat prachtig bovendien, dat er meer dan 700 jongeren op de verschillende kieslijsten staan. Wij leveren meer jongerenkandidaten dan alle andere politieke partijen bij elkaar! Opvallend is dat onder de ruim 700 jongere kandidaten ook enkele tientallen lijsttrekkers zitten, heel mooi. De kracht van het CDA zit daarnaast natuurlijk juist ook in de diversiteit van onze lijsten; jong en oud, met allerlei culturele achtergronden en stad en platteland.

Ik wens jullie allemaal hier heel veel succes in de laatste drie weken! In al die unieke gemeenten in Nederland. Een hele inspirerende, leuke, spannende campagne gewenst en natuurlijk ook mooie resultaten.

Veel succes!
Ruth Peetoom, partijvoorzitter CDA