01 mei 2021

Talentontwikkeling voor jongeren

Voor jongeren 13-27 jaar WALHALLAb Capelle

Locatie: Comenius Beroepsonderwijs Capelle, Lijstersingel 2 2902 JD Capelle a/d IJssel en is gratis toegankelijk van 15.00 – 19.00 uur op donderdag en vrijdag.

Bij WALHALLAb Capelle ontwikkel je je talenten en leer je jezelf beter kennen. Tegelijkertijd voeg je iets toe aan de samenleving en ben je van betekenis voor anderen. Je bent onderdeel van het grotere WALHALLAb NL, ontmoet andere jongeren en doet ervaring op! Je wordt begeleid door onze meesters en gaat voor ongeveer 32 uur (verdeeld over max. 10 weken) lekker aan de slag. Fun, focus en friends is ons motto en je bent welkom vanaf 13-27 jaar. Ook ben je welkom voor een goed gesprek of om je hart te luchten als je het nodig hebt. WALHALLAb NL is een MDT-organisatie waarin je je kan inzetten voor de samenleving. Over 10 weken kan je 32u ervaring opdoen! https://www.walhallab.nl/capelle