Jolanda den Engelsman is de nieuwe Lijsttrekker voor het CDA.

Een nieuw gezicht maar toch bekend van diverse inspreek momenten in de Raadsvergadering of Commissie.

Daarnaast is zij als vrijwilliger actief met het organiseren van activiteiten voor kinderen en ouderen in Middelwatering. Ook bezoekt ze regelmatig de WOP vergaderingen en is ze goed op de hoogte van diverse dossiers.

Ze kent de wijken en bewoners omdat ze lokaal betrokken is. Haar passie voor de politiek is ontstaan door te participeren in de gemeentepolitiek. Haar ervaringen bij een woningcorporatie op diverse terreinen en haar sociaal culturele achtergrond zorgen voor een goede verhouding tussen mensen en stenen.

Ze hoopt samen met haar team het CDA weer op de kaart te zetten door het aanwezig zijn op bijeenkomsten en het luisteren en reageren naar de burger. Niet alle wensen kunnen zij vervullen maar een luisterend oor en een goed gesprek gaan ze niet uit de weg.