28 oktober 2018

Minister Hugo de Jonge bezoekt onze regio.

Maandag 5 november 2018 organiseert het CDA de Waarden haar jaarlijkse regio-manifestatie. Hugo de Jonge, minister van volksgezondheid, welzijn en sport, is tijdens deze manifestatie speciale gast. Tijdens deze avond zullen diverse vragen input zijn van een interview met de minister. Jan Arie Koorevaar uit Goudriaan zal de host zijn deze avond en zal in deze talkshow-achtige setting de minister uitlokken om antwoord te geven op de vraag./ vragen.

Daarom roept het CDA iedereen op die een vraag hebben over de zorg, de WMO, de jeugdzorg of over zijn schoenen om die te komen stellen tijdens deze interactieve avond. Mensen die een vraag hebben voor de minister kunnen deze vooraf mailen naar [email protected]

Programma:

19.30 uur Inloop met koffie

20.00 uur Welkom door Jan den Boer

20.15 uur Start CDA College Tour

Korte break

21.30 uur Pitch CDA Molenlanden en CDA Vijfheerenlanden i.v.m. verkiezingen

22.00 uur Afronding

De avond vindt plaats in het Dorpshuis in Noordeloos (M.J. Veder van Hobokenstraat 15B) en begint om 20.00 uur, vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar. De avond staat openen voor allen geïnteresseerden en toegang is vrij.

CDA regio de Waarden is een samenwerkingsverband van CDA afdelingen in de regio waaronder het CDA Gorinchem.