11 maart 2017

CDA Delft weer mee met NLDoet

Vandaag heeft het CDA Delft, traditiegetrouw, meegedaan met NLDoet. Vrijwilligerswerk is erg belangrijk!

Dit jaar was het CDA bij Ontmoetingscentrum DOCK van Delft van Pieter van Foreest. Daar gebeurt erg mooi werk; het is een dagopvang voor mensen die dementerend zijn en waar mooie activiteiten met deze mensen worden gedaan, gericht op beweging. Wanneer mensen bewegen gaan ze minder hard achteruit in geheugen.

Hier komen zoveel mooie thema's samen die het CDA belangrijk vindt: omzien naar elkaar, de inzet van vrijwilligers, waardering en verlichten van de taak van mantelzorgers, goede zorg op maat voor dit nodig heeft, eenzaamheid tegen gaan en niet in de laatste plaats dat iedereen van waarde is en blijft, hoe je ook verandert, je bent van waarde en je hoort er helemaal bij.
Daarom alle dank en complimenten aan alle verzorgers en vrijwilligers van Ontmoetingscentrum DOCK van Delft van Pieter van Foreest en respect voor alle mantelzorgers. Niet alleen vandaag waardering maar het hele jaar door. Veel dank dat we een kijkje in jullie thuishaven voor bezoekers mochten nemen!