01 februari 2022

CDA Delft stelt verkiezingsprogramma 2022-2026 vast

Tijdens een levendige en goed bezochte digitale Algemene Ledenvergadering hebben de leden van het CDA Delft kortgeleden het nieuwe verkiezingsprogramma besproken en vastgesteld. Het programma, dat tot stand kwam via een speciale commissie onder leiding van Manita Koop, draagt de titel “Juist Nu!, onze visie voor een bloeiend Delft”.

De titel is een verwijzing naar de inzet van het CDA: Wij willen krachtig werken voor een stad die bloeit. Een stad waarin mensen elkaar ontmoeten waardoor ze tot bloei komen of doorbloeien. Zodat iedereen kan meedoen binnen de mogelijkheden die eenieder heeft.

Lijsttrekker Frank Visser: “De levendige discussies bij de ledenvergadering tonen aan dat politiek leeft! Dat heeft ook geresulteerd in een mooi en evenwichtig verkiezingsprogramma. Met dit programma zet het CDA Delft zich ervoor in dat iedereen kan meedoen en meekomen. En voor een Delft dat ook voor de middengroep een thuis blijft.”

<<< LEES HET VERKIEZINGSPROGRAMMA >>>