08 februari 2011

Henk Bleker op bezoek in het Groene Hart

Henk Bleker, CDA staatssecretaris van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie komt aanstaande woensdag 9 februari 2011 naar het Groene Hart!

De afdelingen van het CDA Alphen aan den Rijn, Boskoop, Rijnwoude en Waddinxveen organiseren een Manifestatie met als thema “De dynamiek in het Groene Hart”, waarbij de ontwikkelingen op het gebied van wonen, werken en recreëren in onze gemeenten centraal zullen staan.

De Manifestatie vindt plaats in de aanloop naar de verkiezingen van provinciale staten op 2 maart aanstaande. Deze verkiezingen zijn van groot belang voor alle inwoners van Zuid-Holland. Daar komt nog eens bij dat indirect ook de leden van de Eerste Kamer gekozen worden. Op de Manifestatie zal Henk Bleker het woord voeren. Henk Bleker is staatssecretaris van onder andere landbouw en natuur. In 2010 was hij enkele maanden waarnemend voorzitter van het CDA.

Ook Liesbeth Spies zal haar medewerking aan deze manifestatie verlenen. Liesbeth Spies is de lijsttrekker van het CDA voor deze verkiezingen van provinciale staten. Zij was tot medio 2010 lid van de Tweede Kamer voor het CDA en tot 2 april is zij, behalve lijsttrekker, ook waarnemend voorzitter van het CDA. Liesbeth spreekt over de resultaten die het CDA in de afgelopen periode in dit deel van Zuid-Holland heeft geboekt en de ambities voor de toekomst. Zij kent het Groene Hart als geen ander, niet alleen vanwege haar vroegere werkzaamheden voor de provincie, maar ook omdat ze zelf geboren en getogen is in Alphen aan den Rijn.

De Manifestatie is voor iedereen vrij toegankelijk. Er is volop gelegenheid om in discussie te gaan met Henk Bleker en Liesbeth Spies. Daarnaast zijn er nog veel meer kandidaat-statenleden aanwezig waarmee u in gesprek kunt gaan.

De CDA Manifestatie vindt op woensdag 9 februari om 20.00 uur plaats in het
Plantariumgebouw, Italiëlaan 4 te Hazerswoude-Dorp (de zaal is vanaf 19.30 uur open).

U bent allen van harte welkom. Hopelijk tot ziens!