07 juni 2016

Marja van Bijsterveldt wordt burgemeester van Delft

Marja van Bijsterveldt wordt voorgedragen als burgemeester van Delft, zo heeft de gemeenteraad van Delft donderdag 2 juni besloten. Delft haalt met Marja van Bijsterveldt een zeer ervaren bestuurder, een boegbeeld, burgermoeder en een warme persoonlijkheid binnen. En, niet onbelangrijk, kent ze Delft al goed vanwege het feit dat ze al jaren woont in Schipluiden en zo regelmatig in Delft verblijft.

Het CDA Delft is zeer verheugd met deze voordracht! We hopen dat Delft met een nieuwe burgemeester een zetje in de goede richting krijgt, zodat alle Delftenaren (van rechts tot links en van arm tot rijk) met haar kunnen werken aan een sterk Delft. Marja van Bijsterveldt noemde het voorgedragen worden tot burgemeester van Delft al 'de hoofdprijs'. Wij kunnen stellen dat Delft met de voordracht van Marja van Bijsterveldt, ook de hoofdprijs heeft binnengehaald.