08 maart 2020

Uitgesteld - Lezing en debat: Hoe blijft Delft een woonstad voor iedereen?

Update: In verband met de Corona-crisis moeten we deze bijeenkomst helaas uitstellen. Op een later moment zal de lezing alsnog plaatsvinden.

In Delft hebben steeds meer mensen jongeren, gezinnen en mensen uit de middenklasse moeite om een betaalbare woning te vinden. Het CDA Delft organiseert hierover op dinsdag 24 maart een openbare lezing en debat in het Prinsenkwartier – Sint Agathaplein 4, Delft. Wees van harte welkom.

Meer sociale huurwoningen? Of hebben we daar al te veel van? Moeten we niet juist meer dure koophuizen bouwen? Of huizen in de particuliere sector, met huren van achthonderd tot drieduizend euro. Maar ja, die kan een verpleegkundige, leraar of politieagent toch niet betalen? Ronald Everard, fractievoorzitter CDA Wassenaar en werkzaam in de volkshuisvesting geeft hierover een prikkelende lezing. Zijn verhaal zal u verrassen. Misschien bent u het geheel oneens met hem. Of hoort u eindelijk eens een goed geluid. In ieder geval is er genoeg ruimte voor discussie.