12 januari 2018

Verkiezingsprogramma CDA Delft gepresenteerd

Afgelopen week is het verkiezingsprogramma 2018-2022 van het CDA Delft officieel aangeboden door Gerrit Jan Valk, voorzitter programmacommissie, aan lijsttrekker Rob van Woudenberg. De naam van het programma voor de aankomende vier jaar is: “Voor een Delft dat we door willen geven…”

Rob van Woudenberg: “Het is een sterk en gedragen programma geworden waar een groep van 8 mensen aan geschreven heeft maar met input uit de hele stad. Dat is de kracht van dit programma. Het gaat niet alleen óver mensen maar het ís van alle mensen. De rode draad en kern van het programma is dat Delft een stad is van alle inwoners waar mensen solidair zijn aan elkaar en met een geloofwaardige, transparante en betrouwbare overheid. Kortom een stad die mensen door willen geven aan hun (klein)kinderen en generaties na ons. Alle belangrijke thema als zorg, natuur, milieu, veiligheid, onderhoud openbare ruimte, onderwijs, cultuur, wonen en ondernemen kunnen en worden hier aan opgehangen. Samen met onze mooie diverse kandidatenlijst met 50 mensen erop zijn we klaar voor om Delft voor iedereen mooier te maken.”

Het programma is hier te downloaden: link