13 december 2019

CDA Den Haag brengt ouderen een kerstgroet

Het is al jarenlang een traditie bij CDA Den Haag: het brengen van een kerstgroet aan Haagse ouderen in deze donkere dagen voor kerstmis. Dit jaar werden maar liefst ruim duizend kerstplantjes uitgedeeld in verschillende verzorgingshuizen.

Wilbert Stolte, interim-voorzitter van het Haagse CDA-bestuur, vindt dit een mooie traditie. “Juist in de dagen voor kerstmis zijn ouderen wel eens wat eenzaam. Wij willen hen graag een hart onder de riem steken”, meldt Stolte. Ook Tweede Kamerleden Chris van Dam en Wytske Postma en de kersverse kandidaat-wethouder voor het CDA Den Haag, Hilbert Bredemeijer, waren van de partij.

Het CDA Den Haag gaat graag met de ouderen in gesprek om te kijken wat de partij voor hen kan betekenen. “Het is belangrijk voor ons om te weten hoe we onze ouderen beter kunnen ondersteunen”, meldt Bredemeijer.