17 oktober 2019

Houd de Stationsbuurt bereikbaar!

Dat vinden Daniël de Groot en Kavish Partiman, fractievertegenwoordiger en raadslid bij het CDA Den Haag. Het huidige plan van de gemeente heeft volgens De Groot en Partiman grote gevolgen voor de bereikbaarheid van de ondernemers aan het Stationsplein. De twee vroegen vandaag samen met Det Regts, raadlid bij de Haagse VVD, met een motie tijdens de gemeenteraadsvergadering aandacht voor een betere bereikbaarheid van de Stationsbuurt. Dit voorstel is met een ruime meerderheid aangenomen.

Partiman en Regts dienden de motie in het voorstel om de plaatsen van de poller, dus het paaltje dat het verkeer tegen gaat houden op de Parallelweg, uit te stellen tot nader overleg met de raad over de beste locatie. “Het is belangrijk dat het stationsplein goed bereikbaar blijft”, vindt Partiman. De Groot en Partiman vinden dat ondernemers aan het Stationsplein geen financiële belemmeringen ondervinden door een verminderde bereikbaarheid.

Het CDA Den Haag is blij dat de Haagse gemeenteraad ook vindt dat het Stationsplein bereikbaar moet blijven.

Bekijk hier de reactie van Kavish Partiman en Det Regts.