13 december 2018

Nieuwe ledenavond groot succes!

Een geweldig mooie opkomst bij de nieuwe ledenavond op maandag 10 december: maar liefst zeventien nieuwe Haagse CDA-leden vonden de weg naar het Stadhuis voor een kennismaking met de fractie. Na inspirerende woorden van onze Haagse fractieleden en fractieondersteuners toog het gezelschap naar de Tweede Kamer voor een rondleiding die eindigde in de CDA fractiekamer. Een afsluitende borrel aan het Plein completeerde de avond.

De nieuwe leden lieten perfect  zien waarom het CDA een volkspartij bij uitstek is: van Transvaal tot Ypenburg tot het Benoordenhout waren alle wijken en culturen van Den Haag vertegenwoordigd. Het enthousiasme onder de groep een steentje bij te dragen aan een sterk CDA in Den Haag was hartverwarmend. Of zoals Jay Drigpal (net  18) het uitdrukte: ‘Het is fantastisch dat ik nu op een leeftijd ben dat ik het CDA eindelijk mag joinen’!

Ben je ook een nieuw Haags CDA-lid en overweeg je actief te worden? Dat kan! Neem contact op met een van de bestuursleden voor de mogelijkheden (gegevens op de website). Dat geldt natuurlijk ook voor CDA-leden die al wat langer lid zijn en actief willen worden!