04 april 2016

CDA-bijeenkomst met Pau Heerschap in Oude-Tonge

Woensdagavond 13 april houdt het CDA Goeree-Overflakkee haar algemene ledenvergadering in woonzorglocatie Ebbe en Vloed te Oude-Tonge. Na het formele gedeelte komt als speciale gast Pau Heerschap uit Ouddorp spreken. Het CDA heeft ervoor gekozen om deze bijeenkomst open te stellen voor alle geïnteresseerden.

Thema: Eenheid in verscheidenheid Het thema van de bijdrage van Pau Heerschap is ‘Eenheid in verscheidenheid. Over diversiteit op Goeree-Overflakkee.’ Een onderwerp dat goed aansluit bij het standpunt van het CDA om het eigen karakter en de identiteit van de verschillende kernen op ons eiland te respecteren. Iedere kern komt volgens de christendemocraten het beste tot zijn recht als deze verscheidenheid er mag zijn. Programma De bijeenkomst zal om 20:00 uur worden geopend door bestuursvoorzitter Lobke van Oorschot-Coppens uit Achthuizen. Na enkele bestuurszaken is er ruimte voor het stellen van vragen aan de CDA-fractie. Na een pauze is het woord aan Pau Heerschap, die tot ongeveer 22:00 uur hoopt te spreken. Iedereen is van harte welkom. Het CDA hoopt u graag deze avond te ontmoeten.