12 december 2019

CDA op bedrijfsbezoek in Ouddorp en Nieuwe-Tonge

Op woensdag 11 december 2019 heeft het CDA Goeree-Overflakkee opnieuw bedrijfsbezoeken afgelegd in de serie: jonge ondernemers op Goeree-Overflakkee. Met wethouder Tea Both-Verhoeven, fractievoorzitter Daniël Huising en andere fractie- en bestuursleden is een bezoek gebracht aan Tieleman Constructions B.V. te Nieuwe-Tonge en aan Vakantiepark De Klepperstee in Ouddorp.

Eerder dit jaar is het CDA gestart met deze serie bedrijfsbezoeken. Wat beweegt deze ondernemer op Goeree-Overflakkee? En krijgt men voldoende de ruimte om te kunnen ondernemen? De eerste bedrijfsbezoeken waren bij de ondernemers van banketbakkerij Maris te Oude-Tonge en restaurant L’Ambiance te Middelharnis, nu in het vervolg van deze serie bedrijfsbezoeken met de ondernemers van Tieleman Constructions B.V. en Vakantiepark De Klepperstee.

De projecten van Tieleman Constructions B.V. zijn te vinden dichtbij en over het hele land. Eigenaard Kondrée Noteboom vertelt over recente projecten en de high-tech apperatuur die ze hierbij gebruiken. “Voor elke probleem een passende oplossing” is het devies.

Op Vakantiepark De Klepperstee geeft Jeroen den Hollander uitleg over de doorontwikkeling van de Klepperstee, het eigentijds vakantievieren in een cabin en ontspannen in de prachtige nieuwe bistro Skål.

De CDA’ers zijn onder de indruk van het enorme enthousiasme, motivatie en innovatiekracht. Trots op de ondernemers en hun bijdragen aan ons prachtige eiland.

Het CDA ziet uit naar een volgend werkbezoek in de serie: jonge ondernemers op Goeree-Overflakkee. Ook ontvangt het CDA graag suggesties waar zij een volgende keer op bezoek kunnen gaan. Suggesties doorgeven kan onder ander via [email protected]