14 maart 2019

Liesbeth Keijzer-Westhoeve uit Stellendam verkiesbaar

Als inwoners van Goeree-Overflakkee mogen we aanstaande woensdag 20 maart stemmen op wie ons in de Provinciale Staten van Zuid-Holland en het bestuur van het Waterschap Hollandse Delta mogen vertegenwoordigen. Bij beide verkiezingen kan ook gestemd worden op Liesbeth Keijzer-Westhoeve uit Stellendam.

Het CDA Goeree-Overflakkee doet een oproep om de kandidaten van onze regio te steunen en te kiezen voor een partij die zich actief inzet in onze eigen buurt, weet wat in onze plattelandsgemeente speelt en daarvoor opkomt bij de provincie en het waterschap.

Opkomen voor het platteland

Het CDA vindt het belangrijk dat de stem van Goeree-Overflakkee gehoord wordt. Dat er niet alleen oog is voor de grote steden, maar dat ook opgekomen wordt voor de veiligheid, bereikbaarheid en leefbaarheid op het platteland. Voor voldoende betaalbare woningen en behoud van het landschap en de voorzieningen op ons mooie eiland.

Steun de kandidaten van Goeree-Overflakkee

Naast Liesbeth Keijzer-Westhoeve – die zowel voor de Provinciale Staten als het waterschap verkiesbaar is – staan ook Robert van Papeveld (Middelharnis), Jan van Eijken (Sommelsdijk) en Bram Pijl (Ouddorp) op de kandidatenlijst van het CDA Waterschap Hollandse Delta.

Door de kandidaten van ons eiland te steunen, laten we de stem van Goeree-Overflakkee horen. Want Goeree-Overflakkee doet er toe.