22 maart 2018

CDA Gorinchem is blij met zetelbehoud.

CDA Gorinchem is blij met het zetelbehoud in de Gorcumse gemeenteraad. De verkiezingen van 21-03-2018 zijn geweest en als CDA Gorinchem mogen we weer met 2 zetels de gemeenteraad in. Daar zijn we erg blij mee. Ook met de kleine winst van het aantal stemmers op het CDA. De afgelopen 4 jaar is er door onze fractie hard gewerkt en daar gaan we mee verder. We gaan doorbouwen aan Gorinchem. Tijdens de campagne, die voor ons 3 maanden duurde, is extra hard door onze leden en betrokkenen van het CDA, gewerkt. Het was hartverwarmend en mooi om te zien hoe we als een vereniging met elkaar omgingen. Er zat veel energie in onze afdeling en dat willen we de komende jaren vasthouden. De komende weken zullen spannend zijn voor politiek Gorinchem. Welke coalitie gaat er komen en ook wat is de rol van het CDA. Vast staat dat wij samen willen bouwen aan Gorinchem. Wij hebben er zin in, doet u mee?

Lennert Onvlee (fractievoorzitter) en Gert Kraaijveld (bestuursvoorzitter).