01 maart 2019

Complimentendag 2018.

Na onze oproep van 21-02-2019 waarin wij vroegen om een Gorcummer of Gorkumse organisatie voor te dragen voor een compliment mochten we meerdere voorstellen ontvangen. 01-03-2019 was het Nationale Complimentendag en dus gingen wij er op uit om 2 CDA Complimenten taarten uit te reiken. Een groot compliment werd verdiend door de groep die het HBO naar Gorinchem wil halen. Al ruim 2 jaar zijn ze bezig om een hogeschool te starten en dat kost veel tijd en energie. De eerste resultaten zijn bekend, maar er moet ook nog veel gebeuren. Dat ze dit al jaren belangeloos doen is geweldig en daarom een groot compliment waard. En wie weet hebben we straks een Hogeschool Gorinchem. Het tweede compliment brachten wij aan de fam. Meppelink uit Gorinchem. Dit echtpaar, met 3 opgroeiende kinderen, heeft zich in de afgelopen tijd ingezet als jeugdouderling in de kerk. In die functie denk je niet alleen aan de jeugd in de kerk maar heb je ook oog voor de andere jongeren in Gorcum Oost. Daarnaast zijn beiden actief geweest voor het kerstwandeltheater in Gorinchem Oost. Op dit moment vervullen zij samen een functie in de wijkkerkenraad. Om naast je werk en het draaien van een gezin nog zo actief te zijn in de kerk en de wijk verdient wat ons betreft een groot compliment. #samenbouwenaangorinchem