25 mei 2018

Joost van der Geest geïnstalleerd als wethouder.

Donderdag 24 mei 2018 is Joost van der Geest geïnstalleerd als CDA wethouder van de gemeente Gorinchem. Nadat in de gemeenteraad uitgebreid gesproken was over het nieuwe coalitieakkoord 2018-2022 met de titel "Mensen maken de Stad"  werd van der Geest, samen met Dick van Zanten (Stadsbelang), Ro van Doesburg (Democraten Gorinchem) en Eelke Kraaijeveld (PvdA) geïnstalleerd. Daarmee heeft Gorcum een nieuw college van Burgemeester en wethouders.Een grote groep CDA' ers, familieleden en vrienden waren hierbij aanwezig. Wij wensen Joost en de andere nieuwe wethouders veel succes voor de komende 4 jaar.

De portefeuilleverdeling voor van der Geest bestaat uit Mobiliteit, Economie, Sport en Volksgezondheid. Van der Geest: "Ik heb zin om mij met deze portefeuilles bezig te gaan houden voor Gorinchem. Samen met de burgemeester en andere wethouders heb ik vertrouwen om aan de slag te gaan".