30 maart 2018

Nieuwe CDA fractie geïnstalleerd.

Donderdag 29 maart 2018 is de nieuwe Gorcumse gemeenteraad geïnstalleerd. Namens het CDA namen Lennert Onvlee (fractievoorzitter) en Janneke van Oversteeg hun plaats in nadat zij de belofte afgelegd hadden. Samen vormen zij de komende jaren onze CDA fractie, ondersteund door onze factie assistenten. Wij feliciteren Lennert en Janneke en wensen hen een hele mooie en goede tijd toe waarin zij samen gaan bouwen aan Gorinchem.

Tijdens de bijzondere raadsvergadering van 27 maart 2018 eveneens in het stadhuis van Gorinchem, werd afscheid genomen van vertrekkende raadsleden. Een van hen was ons raadslid Nely Maris - van Exel. Burgemeester Reini Melissant sprak alle vertrekkende raadsleden toe en gaf hen een spreuk mee. Daarna kregen verschillende raadsleden het woord. Onder hen onze fractievoorzitter Lennert Onvlee. Lennert richtte zich speciaal tot ons Nely. Nely komt niet meer terug in de raad. Lennert dankte Nely voor haar periode als raadslid. Voor haar rol binnen de raad en onze fractie. Hij benoemde Nely’s grote betrokkenheid bij onderwerpen die ouderen aan gaan. Op vele plaatsen waar over ouderen en ouderenbeleid werd gesproken kon je Nely tegen komen. Kortom lovende woorden aan het adres van Nely. Bloemen en een klein cadeau namens bestuur en fractie mochten daarbij natuurlijk niet ontbreken. Nely, bedankt!!!