27 april 2018

Praat ook mee met het stadsprogramma!

Een update vanuit de coalitieonderhandelingen in onze stad. De vier partijen, waaronder het CDA, hebben afgelopen tijd geschreven aan een eerste concept voor het stadprogramma voor de komende vier jaar.

Deze coalitieonderhandelingen verlopen in een goede sfeer en zoals het er nu naar uit ziet zal er begin mei een eerst concept van het coalitieakkoord op tafel liggen. Dit concept akkoord zullen we begin mei met onze leden delen en bespreken.

Maar dat willen we als betrokken partijen echter niet alleen doen zoals in het onderstaand artikel is te lezen. Wij roepen inwoners van Gorinchem op om hierin met ons mee te denken. Daarom nodigen wij iedereen uit om op 12 mei naar het stadhuis te komen en met ons in gesprek te gaan. Meer informatie over 12 mei volgt nog, hopelijk zien wij u / jou daar ook!