CDA Drukwerk

CDA Gouda

In maart 2018 zijn er weer

gemeenteraadsverkiezingen en daarom is CDA

Gouda op zoek naar kandidaat-raadsleden!

Heb jij ideeën voor een beter Gouda? Heb je

affiniteit met het CDA en een netwerk in Gouda? Wil

jij meedenken over de toekomst van onze stad? Doe

mee en meld je aan!

Stuur een brief/mail met jouw motivatie uiterlijk 31

mei naar Hans Alderliesten (alderliestenJ@gmail.

com, 06-36153340).
01 mei 2017

Kandidaten gezocht!

Het bestuur van CDA Gouda nodigt CDA-leden en niet-CDA-leden uit om zich op te geven als kandidaat-raadslid voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Wilt u raadslid worden voor het CDA? Heeft u ideeën voor een beter Gouda? En bent u bereid uw netwerk in te zetten voor onze partij?

Geef u op als kandidaat. Ook kunt u namen doorgeven voor de groslijst van mensen van wie u denkt dat zij het CDA op een goede en aantrekkelijke manier kunnen vertegenwoordigen. Dit mogen ook mensen zijn die nog geen lid zijn van het CDA.

De uiterste datum voor aanmelding/kandidering is 31 mei. Vervolgens gaat een selectiecommissie aan de slag met de groslijst en zullen gesprekken met kandidaten worden gevoerd. Bijgaande advertentie (zie bijlage) zal ook in de lokale Goudse kranten worden gepubliceerd, wilt u deze ook verspreiden in uw netwerk? Alvast dank!

Voor meer informatie en opgave kunt u zich wenden tot Hans Alderliesten, voorzitter CDA Gouda, alderliestenJ [at] gmail.com, 06-36153340.